Zzynpp başı aşağıda düşük riski var mümkün mertebe hiç kalkma hep yat falan diye korkuttu. 2 gün sonra başka doktora gittim o zaman ayakları aşağıdaydı risk var mo dedim hayır rahim ağzın kapalı çocuk zaten küçücük tabiki sürekli dönüp duracak içeride vs demişti