kizlar gebeliğin basinda tsh degerim 3.16 cikmisti. 3 hafta sonra tekrar test istemisti doktorum 2.82 çıkınca ilaca gerek yok demisti ve bana bunun kontrolünü yaptirmamisti. suan 23+2 de test yaptirdim ve tsh im 4.06 cikmis. asiri derece canim sıkıldı. doktora gideceğiz birazdan her ihtimale karzi da endokrin uzmanindan randevu aldim yarina. doktor 3 ay gecen surede tshima baktirmaliydi degil mi? 4.06 bebege zarar verir mi? asiri derecede moralim bozuldu. bu durumu yasayanlar var mi?????