Mervemm senin Zercan Hanımla bir sorunun var belli.yazdiklarin çok enteresan.inan cok şaşkınim.ben Ankara’dan Malatya’ya uc yıl önce taşındım.İlk gebeligimi Zercan Kali takip etti.Su anda ikinci bebeğime hamileyim ve gene Zercan hocaya gidiyorum. Ona karar verene kadar bahsettigin doktorlar dahil bir çok doktora gittim.En son Zercan hanıma karar verdim.Hayatimda gördüğüm en ilgili,bilgili,sevimli,samimi ve fedakar hoca.sik sık ağrılarım oluyordu kaç defa gece yarısı çıktı geldi bilmiyorum.Benim kardeşim de doktor Ankara’da sehir hastanesinde dahiliyeci.Ona da anlattim zercan kalinin takibini ve yaptıklarını.O da sen sakın vazgecme bu Hoca’dan diyor.O da çok başarılı buluyor.Hatta bazı hastaları hakkında arayip yardim alıyor hocamizdan.Saolsun hocamız onu da hiç kirmiyor.cok zeki,bilgili ve samimi.komşum da, komşumun gorumcesi de Zercan hanımda doğum yaptı.Hepimiz hayranız ilgisine,samimiyetine ve bilgisine. senin bakışın kaymış ya da Allah’tan korkmamissin.Bu kadar muhteşem bir doktora bu iftiralar günah.Bence Zercan Kalı Malatya için lütuf.Camur atacaginiza kıymetini bilin . güneş balçıkla sıvanmaz. bu kadar başarılı,zeki ve fedakar doktorlara doğuya doğru gittikçe çok rastlanmıyor malesef.Bence kişisel sorununa yenik düşüp yaptığın su hareket bunu okuyup inanan insanlara da haksızlık.Bir suru insanın kul hakkına girmişsin.Allah affetsin.