alewer06 Kızlar az önce lavaboya çıktımda bişey düştüğünü hissettim klozete baktım pembemsi sümük gibi bişi vardı nişan mı bu
Asilduru alewer06 tabiki doktora gidip soracaksın.ya tehlikeli bi durum oluşursa diye korkmuyor musun 😰 burda kimse doktor değil kalk git.seni zorla doğurtacak değiller zaten yönlendirir doktorun
Elen alewer06 için rahat değilse doktorunu ara sor canim.sancı olmadan ne diye gidiceksiniz biraz sakin olmak gerek 😊
Svcnn alewer06 evt nisandr aynsini ysadm sumksu ve bi parca dsms gbi oldu bndede pembmsi kirmzi gbi snra hstnye gtk hmen aclmm vrdi gtgmzde
123w123w alewer06 benimde 36+4 de nişanım geldi hemen doktora gittim 1 parmak açıklık var sancın gelirse gel dedi doğum başlamış dedi ama 37+5 oldum bugün hala ne sancı var ne suyum geldi 😐
BaharYlmaz alewer06 Canım önce bir doktora git nst sonucuna göre serum verip geciktiriyorlar denmişti daha önce bir gönderide 😊
Gulsen55 alewer06 yok 37 ye girmek uzeresin ve 37den sonra hic sorun degil canim.. bence bekle suyun gelirse doktora git. Cunku nisani gelip 1 hafta sonra sanci ve suyu gelende var..
Svcnn alewer06 33+1 ken geldi benm nisanim erkn dgm basladi sukurki sz 36 sinz hc korkmyn kilosu kc bbgnzn benm 33 hfta kuck dye drdurdlr dgumumu
alewer06 Bestezdemir hiç sancım Yok sancıyı beklesem mi doktora gitmek için araştırmada perinatoloji bakıyor bana
Rabia42 alewer06 doktorunu arayıp ta sorabilirsin cnm illa gitmek zorunda değilsin sen durumu izah et o gel derse gidersin
Glsmarf Bence aklında tedirginlik kalmasın bi doktoruna görün istersen tehlikeli di durum değilse nişanın gelmişse dön evine duşunu al sancılarını bekle bi nts ye girmende fayda var bence
alewer06 Glsmarf Rabia42 Elen BaharYlmaz Svcnn 123w123w Serdile Rabia42 aradım kızlar doktoru sancımda başladı ama düzenli değil doktor gel seri eşimi bekliyorum şimdi gidicem birazdan çok saolun
Kvsraykt Benden de dün akşam başladı hala kahverengi leke halinde geliyor sancı çıkmadı açılmada 1 cm o yüzden eve geldim
Svcnn 123w123w bende 33+1 de nisanm geldi acklgm 3 cm sancilarm filan ilac tedavsyle durdurdulr simdi uzernden 13 gun gecti 34+6 olduk artk dogsada sukur riskimz kalmadi ama hc bse yok bnde sancilarm bdha kendlgnden baslamzsa dye dusunr oldm belrti yok hc
Serdile alewer06 cok uzak degilse hastanen yanında gelıcek bırısı warsa git bır gorun neyse durum soylerler ztn.ona gore en azından elın yuregınde beklemezsın boyle canım.hayırlası ınsallah🙏🏻
Rabia42 Ben Burda illa oooo gitmeyeceksin. Otur evinde demedim ben hastane uzaksa özel aracı yoksa diye önce bı doktorunu ara doktoruna durumu izah et doktor ne derse ona göre git dedim lütfen insanı yaptığınız yorumlarla sarsmayin Bursa herkes hamile