NihalBedir bende 7+4 de duydum canım sen içini ferah tut 10.haftaya kadar vakti var diye biliyorum bide lütfen tek doktorla kalma en az 2 doktora görün bazen yanılma olabiliyor. Inşallah duyarsin canım kalbini bol bol dua et dinlen stres yapmamaya calis