Hamileanneler_25 Cyln_21 bugün hamur kizartcam bende şaşırdım artık bide kısır yapcam yeter eşimde sever öyle şeyleri zaten yemek seçmez pek olani da yer yemem demez. Zaten şip şak hemen doyar az yer hızlı yer 😂
Bsecill Cyln_21 balık aldım bende bugün onu pişirecem gerçekten hergün ne pişirsem derdine sıkıldım artık😞
Deletedmom0041 Zeyk Kuru fasulye ve nohut hasret kaldım 🙄 Ben de fırında tavuklu bezelye ile şehriye çorbası var pilav ve salata yapacağım
Glsm9191 Cyln_21 bende bugün izinliydim gün boyu ne yapsam ne yapsam diye düşündüm karnıbahar yemeğine karar verdim 😄
07052019 Cyln_21 bıktım valla her gün yemek derdi 🤦🏼♀️ dünden mercimek köftesi kaldı, yanına da çorba yapıcam geçiştiricem bu akşam. 😃
_kubranurr_ 07052019 bende bıktım artk evlılıkten sogdum valla ne pişirecemcamasır hamılelık en güzelli hamılelık bebegımı ızlemek kocamda lalh var baskı yapmıyorda olmuyor anam
seda1anne Kıymalı iç yaptım bende pideciye verdim , akşama alıcam yanına da salata ayran , eşime kıymalı etli şeyler olsun da isterse çiğ olsun 🤣
Kizkalesi seda1anne ay benimki de et yapma da ne yaparsan yap diyo çıldırcam bu herif yüzüne, geçen tas kebabı yaptım pilav ayran salata akşam gelmiş surat asıo et yapma diyorum diye dedin zıkkım ye 😂
Zeyk Deletedmom0041 ya kıyamam gaz mi yapiyor bebeğine anlamdan biliyorum oda yemiyor bende doğuma kadar acısını cikarayim diyorum 😅😅
Tugsal Buzlukta yufkam vardi cikarttim cozulmesini bekliyorum peynirli borek yapicam yemek pisiremiyorum pisirsem sogansiz yemekleri yapmayı tercih ediyorum o yuzden pratik seylere bakiyorum elimden geldigince 😒
Deletedmom0078 Cyln_21 bilmiyorum bilemiyorummm 😂😂 bir fönlüm pogaca yap kahvaltı hazırla diyor diğer gönlüm pizza yap 🤦🏻♀️
Deletedmom0041 Kizkalesi 4 ay oldu doğum yapalı gaz problemi yok ama bebeğim kabız. Eşim de bağırsak problemi var uzun zamandır yasak ona. 40 yılda bir pişerdi doğum yaptığımdan beri pisirmiyorym
Derderya Kizkalesi bnimkide hic sevmiyo sınır oluyorum bende aksine cok seviyorum valla tutturmuş sulu yemek
Deletedmom0041 Kizkalesi ne güzel benim ki de alış verişe çıkınca pisirmeyeceksen sebze alırım diyor 😂
seda1anne Kizkalesi ay keşke biraz öyle olsa içimden dana çıkacak yakında et yemekten , ben sebze yapsam kendisi giriyor mutfağa kesinlikle etli bişeyler yapıyor .
Grhn Cyln_21 miğde bulantm olduğu için hiç yapacak halim yok 😟 brokoli haşlattım onu yicem. 31+3 olduk ama bugun bulantım oldu nedense
Smnl Cyln_21 fırında et sote yapıcam çok basit ve güzel oluyor. Yanına da bulgur pilavı salata. Valla döndür döndür aynı yemekleri yapıyorum bende sıkıldım. Bi de eşim degil ama sorun bende brokoli yiyemem karnabahar yiyemem tavuk yiyemem hindi yerdim ondan da hamilelikte soğudum. Bu mevsim bitse de yine güzel sebzelerin olduğu bahar yaz aylarına gelsek
Sunshine1 Smnl canım fırında et sote nasıl oluyor? Ben soğanlı domatesli tencerede az sulu yapıyorum ama fırında nasıl kolay demişsin merak ettim tarif verirsen bizlere de fikir olur malum erkekler hep et seviyor ☺️