Kızlar merhaba, adetime 8 gün kaldı hiç aranızda belirti yaşayan var mı. Benim iştahm cok açıldı yemek yiyorm aradan 1 saat geçmeden midem bomboşmuş gbi oluyo sürwkli acıkıyorm. Göğüs uçlarım hassaslaştı sızı oluyo. Siz de neler var beraber takip edelim..