İstanbul Maltepede oturuyoum ben. Anadolu yakasındaki bütün hastaneler olur. Ümraniyeye bAkıcam bi. Zeynep kamile bir kere gittim aşırı kalabalık odaya doktor üç kişi birden alıyo ve gram ilgi yok doğum konusu nasıldor bilmiyorum ama muayenelerde pek tercih edilxek bi yet değil