Mesa33 Ilknur-gugumcu zehirli ıspanak olayından beri yemiyordum ama dün eşim almış yesem mi bilemedim.
Minigimvebiz Ilknur-gugumcu o olay olduğunda da yedim sonrasinda da yedim şükür hiçbir şey olmadi inşaallah olmaz da 😊 iyice ayiklayarak temizlerseniz bir şey olacağını sanmıyorum, farklı bir bitki varsa belli oluyor zaten 😊
Hatice_mustafa Ilknur-gugumcu Yiyorum Tabi ki ve folik asit var içerisnde doğal ondan karşılıyorum onu. 💓
Deletedmom124 Mesa33 zehirli ıspanak diye birşey yok arasına başka şeyler karışmıştır seçmeden doğranmıştır maalesef herkes herşeyi bilmiyor bizde 5 6 defa yıkanır ıspanak
2202020 Mesa33 bağ bağ olan tepesi kırmızı olanları yiyin artık Zehirli ıspanak felan kalmadı ot karışmış onlara iyi bi teftişten geçti gzlce yıkayın yiyin ben yiyorum
Mesa33 FatmanurOsman öbek öbek olanlardan korkmamak gerek aslında 🤔 dalları parçalanmış tek tek olanların mı arasına karışıyor ki. Epeydir de bu konu hakkında gelişme yok. Açıklama da yapıldı zirai ilaç yok farklı bitkiden oldu dediler de ayy bilmiyorum dolapta bekliyor öyle cesaret edip yiyemiyorum
FatmanurOsman Mesa33 aynen açıklama da yapılmadı. Benim kardeşimin nişanlısı zehirlendi midesini yıkadılar ama geçmedi temizlenmedi 1 hafta boyunca hastanelerden çıkamadı. O yüzden cesaretim yok valla
Hatice_mustafa Mesa33 Canim yemeğini yapıyorum kavuruyorum, salatasını yapıyorum, böreklerde kullanıyorum.
setenay-92 Ilknur-gugumcu aaa tabiki ben ilk pırasa sonrada ıspanak aşerdim 😂 Hatta pırasa daha yeni çıkıyordu bır tezgaha bulabılmıstım pazarda. Ispanağın üzerine sarımsaklı yoğurt basıyorum misss çok faydalı❤️☺️
Zemine11 Vallahi her hafta yiyorum eşim kendi yetiştiriyor çok ta lezzetli ıspanak zehirlemez yabani ot zehirler ıspanağı aldıktan sonra ayıklayın canlar