Hiloog Merhabalar çok aşırı kararsız kaldık bi kızımız oluyor ve bugün yarın doğumum olacak hala isim de emin değiliz lütfen yardımm👏🏻
ebruby Vera ve Lavinya bayıldığım hatta kızım olsa kesin koyacağım isimlerden, oğlum olacak kızım olsa kesin Vera koyacaktım kararsız kaldım ikiside çok güzel 🤭 hayırlı doğumlar, sağlıkla gelsin minik melek 🙏🏼😻
Ozuturk İkisi de çok güzel aslında. Kararsız olmanız normal doğrusu. Ben Lavinya'dan yana kullaniyorum oyumu.😁