Arkadaşlarım 37+2 haftalıktık bugün rutin kontrol diye geldik hastaneye suyum da azalma var dedi doktorum hemen yatış verdi üç saat için de kızımı kucağıma aldım çok şükür ikimiz de iyiyiz normal doğum yaptım ....🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Rabbim isteyen herkezin yanında olsun inşllah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah