Nuraslanklc Yaptıranlar var diye biliyorum burda da bi sorun yaşamadınız değilmi 🤔 yaptırırken çocuk bile kasıldı hissettim yani 😅
Seda_123 Nuraslanklc Bende 34 haftalığım bende yaptırmayı düşünüyorum normalde jiletle alıyorum zorlanıyorum karnımdan dolayı göremiyorum kuaför doğum yapmaya yakın gelme bu haftalarda gel doğuma yakın bir daha gelirsin çünkü son ayda kasılmalar sancılar oluyor zor olur dedi
Bertug-Tugberk-Mom Hiç bi sorun yaşamadım gebelik boyunca yaptırdım ama bu kişiye göre değişebilir. 38. Haftadayim 3 gün önce yine yaptırdım 🤭 hazırım artık doğabilir 😎😅
Nuraslanklc Bertug-Tugberk-Mom 😅yaptırıp doğuma gidende varmışta bilemedim 😂 inşallah doğumdan önce bidaha yaptırabilirim😀
kaan Bertug-Tugberk-Mom aksilik ya tam çıkmaya başladığı zaman dogar😁 çocuklar hep ters 😁 rabbim yardımcın olsun
Bertug-Tugberk-Mom Nuraslanklc Evet doğumu tetikleyebiliyormus 🤔 gebelik sorunsuz geçtiyse bisey olmuyo da erken doğum riski olanlar için sakıncalı olabilir
Bertug-Tugberk-Mom kaan Benimde aklıma gelmiyor değil 😬😅 kesinde öyle olur ama neyseki jilet gibi çıkmıyor ağdada 😌🤭
Bertug-Tugberk-Mom Nuraslanklc Rahatı yerinde paşanın 😅 bi ara doğum sancılarım çıkıyordu ama şimdi o da yok , sıfır sinyal 😊
kaan Bertug-Tugberk-Mom ben yapamıyorum valla anestezik kremlerden kullanıp 1-2 kez yapsam son zamanlarda diye niyetim var ama doktora sormadım krem zararlı olur mu diye 😑
Bertug-Tugberk-Mom kaan Kremi onaylamaya bilir doktor ama zaten çokta etkili olmuyo. hamile kalmadan once denemiştim işe yaramamıştı 😑