Kan şekeri düşüyo ve uykudan uyanamıyo bebekler haliyle. Acıkmıyor da uyanmıyor gibi gelebilir bazı annelere ama bu çok yanlış birde zaten emerken çok çabuk yorulup pes ediyolar bu sebeple ilk zamanlar 2 Saat uygulamasına dikkat edilmesi gerekmekte 🤗