Erva-1 Kızlar 36. Hafta ile uyumluyum bu sabah itibariyle nişan dediğimiz şey geldi. Doktor ile görüştüm gelişimi iyi dedi şükür. Su veya düzenli sancıda gel alalım dedi. Sizce ne zaman gelir suyum yani nişanı gelenler kaç gün sonra doğum yaptı???
berf_16 Erva-1 ya ben doğum yapmadım ama okuduğuma göre o hafta içerisinde heran olabilir diye okuyorum hep rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin sancınızın büyük bir kısmını evde karşılayıp tek nefesde kucağınıza almanız dileğiyle 🙏🏻
Alparslnbuss Erva-1 benim nısanım geldi 1 saat gecmeden suyum geldi 1 hafta bekleyende var gelişimi de iyi ise erken dogum riski atlatılmıs
Erva-1 berf_16 ne güzel bir dua, teşekkür ederim bu güzel Bilgi ve dua için. Allah size de hayırlısı ile gönlünüzdekini versin. İnşallah üstesinden gelirim. Güzel haberlerimi yazarım buraya. 🤲🏻
Erva-1 Alparslnbuss gelişimi iyi dedi Hamd olsun. 3005 gr inşallah sağlıkla gelir NST de baktı sancılar düzensiz dedi eve yolladı. İnşallah hayırlısı ile sağlıkla gelir bana da sağlık getirir. Teşekkür ederim güzel yanıtınız için. 🌸