Koskersultan Kızlar 37+3 deyim suyum az kalmış yatış verdiler doğuma alıyorlar ilk doğumum çok panik yaptım tecrübeli anneler beni ne bekliyor ne yapmam lazım duanıza ihtiyacım var
Derya-41 Koskersultan bende 4 gün önce suyum azaldığı için 36+4de acil yatışım yapıldı hic korkulcak bişey yok canm endişe yapma
Dmce Koskersultan suyun sizinti seklinde gelipte sen hissetmemismiydin yoksa anlasilabilirmiydi niye azalmis suyu soyledimi
duyguyilmaz Ayse08emre kilosu iyiyse almiyolar. Arkadasim 36da 2600 dogurdu birgun bile girmedi. Kizlar haftalik gidiyosunuz ya doktora o bir haftalik surecte mi suda azalma yasaniyo?
Alparslnbuss Ayse08emre yok kilosu gelişimi iyi ise almıyorlar 37 haftadan sonra zaten normal kabul edilir. 50 cm 3145 doğdu oglum