tubaykan Bugün doktora gittim bebeğimin kafası aşağıya doğru dönmüş doktor normal dedi ama ben tedirgin oldum yine erken değil mi dönmesi için
Nl-oguz3561 tubaykan 21 haftalikti dogum pozisyonundaydi doktor döner surekli desi korkma dedi doner yani
Nilay35 tubaykan korkma cnm bnde 30uncu haftada gttm banada ayni seyi soyledi korkulacak bsey olmadigini zamani var ve daha doner dedo
Ayce09 tubaykan benim hep baş aşağı hiç yukarı çıkmadı herşey normal ilerliyo çok şükür tabi kaygıda var ya kanala girerse diye 32+2 im
Seda_123 tubaykan Erken değil benimki 29 da baş aşağı döndü 34 haftalık oldum hala aynı doğum pozisyonunda