Kızlar merhaba dogumum özel hastane de olacak bu aralar en sık duydugum cümle anlaştığın fiyattan bir şekilde daha fazlasını alıyorlar cümlesi. Bi ardaşım yakın zamanda dogum yaptı 3 bin olarak anlaşmışlardı sanırım toplamda 8 bine çıkmışlar hastane den çok şaşırdım acıkcası bu durumu yaşayan varmı veya nasıl önlem alınmalı tecrübeli anneler bu konuda fikire ihtiyacım var???