byd korkma canım bende 19+3 hamileyim bi kaç haftadır yemek yiyorum daha önce sadece su içtim doktorum bebeğime sağlıklı iyi dedi şükür 1 kilo aldım sadece başta da 4,5 kilo verdim sen millete bakma vitamin filan vermiştir doktorun rabbim evlatlarımızı da bizi de korusun inşallah.Evhamlanıyoruz illa ki ama vardır rabbimin bi yazdığı inşallah iyisinden yazmıştır.dua ile 💓