simsekkiz8 Tam 20 hafta olduk. Yolun yarisi❤️ Rahim agiz kisaligi (25mm) Bobrek sorunu, kalp sorunu ve s diger weylerle yolu yariladik cok wukur. Inwallah sag salimde kucagima alirim.
Edissevil simsekkiz8 canım benim insallah sağ salim alırsın bizde 19+3 üz önümüzdeki pazartesi ayrıntılımız var hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻🥰 her aşaması korku heycan Rabbim sonunu hayırlı kılsın sağ salim kavuştursun bizleri yavrularına insallah 🥰
simsekkiz8 Edissevil aminnn canim amin inwallahhh bizde dogum hikayeleri zorlu gebelik hikayelerimizi yavrumuz kucagimizda payalwiriz inwallah😍❤️💋 sizin cinsiyyet ne?
Edissevil simsekkiz8 erkek sizin 🤗 ay valla doğum korkusu sarıyor beni şimdiden bide kilolu hamile kaldım Kİ sormayın daha da korkuyorum
Serapss Biz de 20 olduk bugün 17sinde ayrıntılı ultrason var herşey güzel gidiyordur inşallah.. cümlemizin sağlıkla hayırla geçsin ..ilerledikçe doğum heyecanı gelecek gibi korkmamak lazım Allah kolaylık versin hepimize
Serapss Edissevil kız dedi son kontrolde bacaklarını açmadı son anda açtı gördüm dedi ama emin değiliz ayrintilida kesin emin oluruz heralde
Edissevil simsekkiz8 benim baya bar ya 90 küsürle hamile kaldım Ama 5 aydayız gram dahi almadım bebeğe gidiyor sanırım yediklerim bebekte suan 402 gram
simsekkiz8 Edissevil ben 71 le kaldim ilk 3 ayda 66ya indim cokk kotu gectii. Wimdi 20 hafta ve 69 oldum bebek 17 haftadinda 231di. Aliw veriwe bawladinmi?