Feyza_d yaptırma taraftarı değildim ama yaptırdım doktorum istediği için. Yaptırırken de hiç önemsemedim sonuç ne çıkarsa çıksın umrumda olmayacak dedim .orta risk dediler hiç de kafama takmadım. Çünkü etrafimda okadar çok varki buyuzden stresli bi hamilelik geçirip sağlıklı bebeği olan .çok çok yüksek risk çıkmadığı sürece sıkıntı yok rahat olun