https://share.icloud.com/photos/0pHb0uSGpY9rfQ3VgpPPLhvDA
arkadaşlar merhaba sizce cinsiyetimiz ne anlayan var mı🙈 beşinci ayımdayım henüz detaylı ultrasona girmedim. Doktorum bu zamana kadar iki kere erkek tahmininde bulundu. Ense ölçümü yapılırken de erkek gibi denilmişti. En son Kİ kontrolümde bebeğim bacaklarını çapraz tuttu şöyle bacakları bi güzel açsaydı daha net görürdük😀 ama pipi gibi çıkıntı var dedi doktorum. Yani bu çıkıntıyı görmek için doktor olmaya gerek yok sizde de göz var bende de dedi 😀 zAten Biz de eşimle çıkıntıyı gördük. Doktor Erkek olma şansı fazla dedi. Yine de net demeyelim biz bazen kordonla karıştırılıyor ama bunun çıkıntısı bildigin pipi sanki dedi. Sizce işaretli alan kordon gibi mi pipi mi 🙈