mucizemibeklerken17 Önümüzdeki hafta için randevu aldım, gebeliğim yok gibi. Doktor hakkında bilgisi olan var mı kızlar..
tuce026 mucizemibeklerken17 batı hastanesinde Çetin bey ,kendisinin hastasıyım Çetin beyden memnunuz çok ilgili,siz söylemeden herşeyi söylüyor zaten 😊
Havva1212 mucizemibeklerken17 ben 23 gün önce kendisinde doğum yaptım. Hatta burdan da yönlendirdiğim arkadaşlarım oldu
Pamukgelim mucizemibeklerken17 yaaa siz instagramdaki Elif misiniz, neyse instagram isminizi yazmayayım... Ben de hamileyim sizin insta postlarını görünce o da hamile mi acaba diye düşünüyordym😍
mucizemibeklerken17 Pamukgelim evet kullanıcı adım burdakiyle aynı 🙈 maalesef henüz bişey yok ama 😔 inşallah olur bakalım
Pamukgelim mucizemibeklerken17 hadi hayırlısı, Allah en güzel zamanda en güzel şeklide nasip etsin, biz de 25 haftalığız, oğlumuzu bekliyoruz🤰🏻
mucizemibeklerken17 Pamukgelim ya ne güzel 🥰 çok yarıdan az kalmış, Allahım isteyen herkese nasip etsin, çok güzel bi histir eminim 🥰
Pamukgelim mucizemibeklerken17 amin amin, Allah isteyen herkese nasip etsin bize de sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
mucizemibeklerken17 tuce026 merhaba evet gittim 😊 epeyce ilgili bi doktor. Yani çok ayrıntılı bilgi veriyor, bence gidin derim 😊