Zeynep_1 Sibel hanima gidiyordum. İki kez dusun tehlikesi gecirdim. Telefonlarimi acmadi. Devletin aciline gittim. Orda mudehale ettiler. Sonra yuz yuze kontrol icin tekrar Avicennaya gittigimde Sibel hanima bebegimi kaybedebilirdim, telefonu neden acmadiniz dedim. Ki aksam 10’da aramistim. Ben yogun bir doktorum her zaman acamam telefonlari dedi. Bir daha adim atmam o hastaneye. Arkadasim da Sibel hanima gidiyordu. İki tane hastayi ayni anda odaya almis muayene icin. O da degisti hastanesini.