Zeynepzeynep Kızlar 20 haftalık hamileyim sol kalçamın üstü çok ağrıyor çevremdeki bazı Kişiler fıtık olabilir diyor oturup kalkamıyorum aranızda aynı olayı yaşayan var mı
cimennbayann Zeynepzeynep o zamanlarda oluyor canım sen ne bakıyorsun ona buna doktor değil ki onlar sen doktoruna sor ama genelde o dönemlerde kuyruk sokumu agrısı da oluyo kalça ağrısı da oluyo yani bende yaşadım geçmiş olsun 😞
Egulii Zeynepzeynep kalcandaki agri belki kuyruk kemiginden kaynaklaniyordur. En başından beri bende kuyruk sokumu agrisi yasadigim icin oturup kalkarken bir anda dogrulamiyorm. Kalcamda agri hissediyorm bir muddet dogrulamiyorm ama snra geciyor.... malesef vucudumuz degistgi icin sabretmek gerek... 😊😍😇
Lolipop Zeynepzeynep 12 haftalık hamileyim aynı sorunu bende yaşıyorum soltarafim benimde yürüdüğünde ve yorulduğunda oluyor
suraa60 bende yasadim 1 hafta doktoruma soyledim normal dedi ve pilates yuzme oneriyor bende pilatese basladim evde 3 4 gun yaptm bide yurus yaptim sodayi 2 kere ictim ve muzda iyi geliyormus bunlari yaptm birz dinlendikten sonra gecti cok sukur