Selam anneler 2 gün içinde 4 doktor gezdim ve bebeğimin ensesi halen kaşım görülüyor ve iki testinde yapılmaması gerektiğini direk rahimden sıvı alınması gerektiğini söyledi. Böyle bir işlem yapıp daha sonrasında sıkıntı çıkmayan var mı birde adana da iyi bir doktor önermemiz var mı