Tamam Kızlar eşleriniz kaçta uyuyor?Sabah kaçta uyanıyor? TV karşısında şekerleme alışkanlığınız var mı? 😴 😴 😴 😴 💤
YazCilegi Tamam En geç 1 de uyuyor. Böyle bazen benim uykum kaçıyor o uykudayken ben buralarda geziniyorum 😅 Sabah ta 7.30 da kalkıyor. Tv karsısında sekerleme yapıyor değil,yapıyoruz 😌
Maya1903 Benim eşim vardiyalı çalışıyor 2 gbi yatıp sabah 7 de kalkıyor izinliyken de 2 gbi yatıp öğlen 1 gbi kalkıyor bende tv karşısında uyuyorum bazen özellikle yemekten sonra 😁