begrich Selamlar 🙋🏻♀️ Yarın saat 11.30da sezeryan doğumum var inşallah 🙏🏻 Dualarınızı bekliyorum 💗yarın 39+0 oluyoruz. çok heyecanlıyım 🥳
Sema1994 begrich saglikla hayirlisiyla al kucagina insallah darisi bize bnmki hala donmedi suan 36 haftadaym 38 olunca doktorm karar verck dogm sekline