Kizlar doğum parası aylık alınmıyor maalesef. Doğum öncesi rapor günü ayri, doğumdan sonra ki günler ayrı olarak 2 kez alınıyor. Örneğin asgari uscret ile çalışan bir bayan 32. Haftada doğum iznine ayrılırsa doğuma kadar olan süre (2ay) doğum yaptıktan sonra alınıyor.( Yaklaşık 3.500 TL) Doğumdan sonraki 2 ay ise rapor bittikten sonra alınıyor.(3.500TL)
Diğer türlü aylık olarak alma şansınız yok maalesef. Bende muhasebeciyim bu arada.