Karının ne tarafta olduğu değil bebeğin başının ne tarafta olduğu önemlidir.oğluma hamileyken ayni sizin gibiydim karnım dik ve yukarıdaydı...Şuan kızıma hamileyim 24 haftalık göbeğim oldukça aşağıda..ama öyle herhangi bir erken doğum riskim vs.biseyimde yok şükür...çok nadir yukarilarda hissediyorum kızımı.sanırım cinsiyetten kaynaklanıyor,kafanıza takmayın,Rabbim sağlıklı doğum nasip etsin sizede bebeğinizede..