Gmzomr Slda ben aldım ama hiç lazım olmadı yani o kadar kanamam olmadı benim hastanede zaten hastanede veriyorlar hiç kullanmadım eve gelince bitsin diye kullandım
busrasahinn Slda hasta bezi kullandım ben canım 3 tane kullanabildim oda ikisi dogumdan önce biri sonra kanamam cok olmadığı için normal ped kullandım sonra
Gamze2111 Bende kararsızdım.Geçen gün aldım iyi ki de almışım diyorum..Bence çok kullanışlı bende hastane çantama koydum.Ama depend ile birlikte1 paket ultra gece ped aldım..
Cekirdekaile Bence koymalısın ben koydum çokta rahat ettim kanaman ne kadar olur bilemezsin ama ilk başta çok olursa ise yarar bende öyle olmuştu
duygusm Slda Ben özelde doğum yapan bir arkadaşıma sordum, ben götürmemiştim ama hastanenin verdiği çok iyi değildi, keşke alsaymışım, dedi. Ben de alacağım, bulunsun 😊