Bugün çatı muayenesi oldum 1cm açıklık var dedi doktor 41.haftadayım baya uğraştı biraz daha açılması için şu an ağrılarım var önceden hiç olmuyordu sizce ne kadar sürede gelir bebek ve ağrılarm sık geliyo duşa giricem ağrı geçer mi acaba, geçmesinde doğurayım artık