37aysgl Kızlar pazartesi doğum yaptım dikişim var dışardan batikonla temizliyorum ama başka yapmam gereken bişey var mı hemen iyileşmesi için oturamıyorum bile 😭
Alparslnbuss 37aysgl kuru tut canım camasır Pet sıksık değiştir yeni dogum yapmadım cok oldu ama benim ki de zor iyileşti
gurcem 37aysgl kuzum ben 3unde dogum yaptım.Ben oyle batıkon falan surmuyorum.Sana doktor mu sur dedı.Bızımkısı estetık dıkıs olarak gecıyor ve dıkıs falan alınmıyor.Iz kalmasın dıye bepantholun jelını verdı onu kullanıyorum sadece.Bu arada ılk zamanlar agrın oluyor uzulme yavas yavas gecıyor acılar
YDE 37aysgl normal doğumsa eğer arkadaşım Sık sık yıkayıp saç kurutma makinasıyla kurutup batikon sürüyordu. Baya bir zaman oturamadı ama onun çok dikişi vardı. Sizin azsa hızlı toparlanırsınız. Sezaryense eğer zaten batikon vs sürmenize gerek yok.
Alparslnbuss Alparslnbuss yardımcı olmaya caliştım ama iyileşme suresi biraz sizin dikkatinize birazda bünyemizde bakar fazlada mudahele etmeyin en erken 1 2 haftada gecer en gecte 2 ayı bulur
37aysgl gurcem evet canım doktor verdi batikon bununla sürekli temizle dedi karnımda ağrıyo ay çok zormuş valla 😔
YDE 37aysgl hızlı dikişin tutması için kuru tut demişti doktoru oda saç kurutma ile geziyordu sürekli ped değiştiriyordu. Islak bir bölge sonuçta ben hiç yaşamadım bilmiyorum🙈
37aysgl Ela3_kerem canım benim gebeliğimin son 2 ayında normale dönmüştü şekerim zaten diyetide bırakmıştım
YDE 37aysgl ay normal doğumdan bu yüzden çok korkuyorum göremediğiniz bir yerde dikiş, bir yandan da kanamanız var allah yardımcınız olsun gerçekten çabuk iyileşirsiniz inşallah😔
HavvaK 37aysgl size tavsiyem. Kesimlikle ped kullanmayın. Gazlı bezin içine pamuk koyup ped şekline getirip onu koyun. Her wc den sonra bi seferinde batikonla bi seferinde de kantoron yağı ile pansuman yapın. Allah’ın izniyle çok çabuk iyileşiyo. Ve acayip rahatlıyorsunuz
37aysgl YDE inşallah canım dikişler zorluyo basurum vardı oda doğumda dışarı çıktı bide o dert valla 😭
Fetiye27 Canım ben ilk dogumumda görümcem deri melhemi al sür dedi onunki de öyle geçmiş bende kullandım deriyi kaynatıp dikisleri dusurmeme yardımcı oldu eczaneden terramycin deri melhemi aldır onu kullan 1 saatte 1 defa sursen yararlı olur
37aysgl Ela3_kerem diyete uydum dışına çıkmadım sonra normale döndü canım son 2 ay diyeti bıraktım tatlı felan yemeye başlamıştım yasak olanları
Ela3_kerem 37aysgl evde olcummu yaptınız yoksa açlık tokluk mu verdinz sadece k bakmayın çok soru sordum :(
defne55 37aysgl bende 25 gün önce yaptım canım iç dış dikisim vardı batikonla temizleyip kurutma makinesiyle kuruttum hep 1 hafta sonra doktora gittiğimde doktor çok güzel bakmışsın dedi