Ozeyyneb ancak sezaryenda kendi doktorun giriyormuş onun haricinde doğumhanede kim nöbetçiyse o giriyormuş doğuma. bir arkadaşım bezmialemde doğum yaptı. çok memnun kaldığını söyledi. doğum sırasında bi çok doktor ilgilenmiş, güler yüzlüydü herkes dedi. ama dediğin gibi üniversite hastanesi olduğu için stajyer doktorlar da girebiliyormuş doğumhaneye. ama doğum esnasında çıkartıyorlar dedi. istemiyorsan rica edebilirmişsin dışarı çıkarıyorlarmış. benim burayı tercih etmemin sebebi, büyük bir hastane acil durumlarda doç veya proflar da müdahale edebiliyormuş, sonra doğumdan sonra bebeğin bakımı daha bilgili ellerde olur. yenidoğan ünitesi daha gelişmiş. bu yüzden tercih ettim. özel hastaneler ne yazık ki ticarethaneye dönüşmüş ekstram bi durum olursa epey para talep edeceklerdir.