Kızlar merhaba. 16+0 haftalık hamileyim. Sadece karın bölgem değil bütün vücudum deli gibi kaşınıyor özellikle akşamları. Yırtılmalar olacak diye düşünüyorum ama internetten biraz araştırdım ani bebek ölümleri ve erken doğum tehdidinden de olurmuş 2 haftadır kontrolüm yok yarın gideceğim Allah’ın izniyle. İnsan böyle şeyleri okuyunca endişeleniyor. Aranızda benim gibi olup hamileliği yolunda giden varmı resmen uyuz gibiyim😅