Grhn evet canım aşırı pahalı senenin başında ikinci gebeliğim için gidiyordum 160 tı birden 190 yaptılar şuanda 3. Gebeliğimde gidiyorum diğerini kaybettim. Geçen hafta ikili tarama yaptırdım 282 tl verdim artı muayene parasıda var ayrı 🙄 ilk tahlillerimi devlette yaptırmıştım iki tahlil eksikmiş onlarada 150 vermiştim geçen ay özel sağlık sigortası yaptıracaktım ama düşük paketini hastane kaldırdığı için yaptıramadık o yüzden hastane değiştirmeyi düşünüyorum şuanda 😏