Prenses39
Bende 7+4 günlük hamileyim ama ilk bebeğimde yani kaybettiğim bebeğimde 7 ay boyunca sabah öğle akşam hatta uykumdan kalkıp afedersiniz de istifar ettiğimi bilirim . Ami şimdi 7+4 günlük hamileliğimde şimdiye kadar hiç bişey yaşamadm bulantım da olmadı çok şükür gayet de güzel yiyebiliyorm rabbime şükürler olsn♥️