Saass tayinimiz çıktı ev taşıdık yeni düzen kurduk baya yoruldum vs ama bana musın demiyor , boyum 1.70 kilom 52 yıllardır kilo alabilmek için neler neler yapmadım ama iştahım asla açılmadı ama gelin görünki bir aydır sürekli acıkmak ve yemek yemekten artık yoruldum yani aşırı derecede iştahım var , annem Kardeşime hamileyken çok kötüydü yatak döşek yatıyordu . Daha önce yaşdıköqrımızdan dolayı eşimle çok endişeliyiz o ısrarla bi daha gidelim doktora diyor ama ben gitmekten korkuyorum hala hamileliğimi görmezden geliyorum çünkü alışmaktan ve sonra biley olmasından çok korkuyorum