Prenslerimmm Canım benimde suan icin bebeğim sağlıklı çok şükür ama kanama sebebi rahim şeklinden kaynaklı . Kalp şeklinde ve bebeğin kesesinin yan tarafinda perde gb bişey varmış . Kese genişlemeye çalıştığı için oluyormuş .Düşük tehlikem var malesef . Progestanı hala kullanıyorum ayrıca iğne de vurunuyorum. Fitilden sonra lekelenme kesildi ,rahimdeki kanama alanı bitti çok şükür ama gün içinde genel olarak yatıyorum .Senin durumun daha farklidir belki ama sen de fazla hareket etmemeye çalış,bol bol dinlen.