Kızlar meraba bugün dr kontrolüm vardı 16+1 günlük hamileyim bebeğimin kilosu 170 gr boyu 14 cm miş ama dr sol arterlerin çok iyi değil dedi 32-33. Haftalarda bebeği yeterli besleyemeyebilio dedi ilaç vermicem çok kötü olanlara veriorz dedi zaten oksapar kullanıyorum başına gelen varmı aklıma takıldı