yinede doktoruna sor tabi ama bana da ilk aylarda olmuştu bi kaç defa ben 5 aya kadar sürekli istifra ediyordum gün içerisinde artık 10 defa filan kusunda bazen kan geliyordu boğazın tahriş olmuş demişlerdi bana ama bende öyle çok değil bi kaç damla sadece ama tabi yinede aklında şüphe kalmasın doktoruna danış ve bilsin bulantı ilacı başlar biraz rahatlarsın