halelbl Yeni doğan bebek bezi, biberonu ve pişik kreminde hangi markaları tavsiye edersiniz bana yarsımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar
FulyAtik halelbl bez icin prima biberon emzik vs icin philips avent ultra air pisik kremi bephantol yada nivea 🙏 tecrübe ile sabit 2.bebegimede bunları kullanıcam
aysenur4 halelbl canbebe aldım ama slerpy cok meteden war aşırı derecede öneriyolar bidaha onu alıcam
Merve_kucuk halelbl Biberonu bilmiyorum ama bez molfix, pişik kremi olarak bübchen kullanıyor bi yakınım ve gayet memnunmuş ☺
EbruIrmakAhmet halelbl Canım mühendisinoğlu sayfasını takip etsene instagramdan en doğru bilgiler orda
Grhn halelbl sleepy bez aldım bir çok kişi memnun. Biberon henüz almadım. Maddi durumunuz çok iyi değilse prima beze alıştırmayın derım fiyatı çok yüksek , ama tabi ki pişik falan olursa değiştirirsiniz. Pişik kremide Bepanthol Aldım
NazlErdoan Çocuğuma hamileyim. 1. De ne kullandıysam hiç pişman olmadım. Ne pişik olduk ne bişey. Sleppy bez. Pişik kremi sudocrem. Banyo eşyaları sebamed. Biberon emzik philips Avent. Bu bebegimdede aynılarını alıcam