eserivgen Arkadaşlar 31+5 gunluguz ve 2 gündür nst de sancım çıkıyor 4 doz ciğer geliştirici vurdular aama kasilmalarim arada bir hafifde olsa bende hala hissediyorum bu durum başına gelen ve zamanında bebeği doğan oldu mu acaba 😔
Nrl eserivgen bu haftalarda nts neden girdiniz doktormu istedi acaba yoksa belirtiniz mi var bende 30 haftalığımda randevum var bende de ister mi acaba nts merak ettm
eserivgen Nrl ben adet sancısı gibi ağrı sikayetinden gittim cnm rahim ağzı uzunluğuna baktı ve açılma durumuna baktı bir sorun çıkmayınca son olarak nst istedi ondada 50-75 arası sancım çıktı yani tamamen benden kaynaklı şikayetten nst ye girmek zorunda kaldim