Arkadaşlar selam. Ben rahimde miyom ameliyatından hemen sonra hamile kaldım, belli bir süre beklemem gerekiyormuş onu bilmiyordum. Doktorum dikişin iyileşmeden hamile kalmışsın, sancı çekmemen lazım rahim kaldırmaz bunu, en geç 37. Haftada sezeryan ile Doğum olacak diyo bir de 30. Haftadan sonra evde yatacaksın diyo. Aranızda buna benzer bir durum yaşayan var mı endişe ediyorum bir şey olacak diye.