dilekeymen 2gundur kasık agrilarim basladi yatinca . ayaga kalkıp evin icinde dolanınca geciyo sinirim bozuldu uyuyamıyorum .yalancı sancı boyleyse dogum sancısı nasıl ya valla iyice strese giriyorum 😂 38+1 olduk kaldı 13gün 🐣
Kbra1234 dilekeymen inanki sözlerime tercüman olmuşsun bende nst ye girince sancım kasılmam çıkıyor ama yalancı sancı böyleyse doğum sancısında ne yaparım bilemiyorum
aysnr_ygt_29 Bizde 38 iz tam 😀 Benimde 1 haftadır filan var kasık ağrım öldürecek beni 😅 Dinlenincede geçmiyor ki her an regl olucakmşm gibi hissediyorum 😒. Ama üşütünce biraz daha artıyor sanki yaa
dilekeymen aysnr_ygt_29 ayy benim de gündüz biseyim yok gece olunca basliyo saka gibi sanki patlicak karnim oyle bi his 😂
dilekeymen Kbra1234 bende nst de sancı bile gorunmuyo hic şaka gibi noluyosa gece basliyo heralde gece dogurcam 😂 hayir korkuyorum da her an gelicek diye ilk gebeligim bide panik atak var bide normal dogum istiyorum😂
dilekeymen Kbra1234 pazartesi kontrol vardi sordum doguma 1hafta kala yapicak galiba . yada bilmiyorum haftaya gene gidicez belki yapar . muğla dalamandayım ben
Kbra1234 dilekeymen doktordan doktora değişiyor sanırım o ama ben bugün çatı muayenesi oldum acımadı bana perine masajı yap dedi kendim yapamadım üstelik acıdı yani