Merhabaaa 👋👋 Sizlerle paylaşmak istediğim bi konu varki içim içimi yiyor 😞 38 haftalık hamileyim inşaallah bir oğlum olucak. Oğlumun ismine karar verdiğimizde 20 haftalık kadardı. Eşimin ailesinin ilk erkek torunu olucak. O yüzden kayınpederim kendi isminin konulmasını istemiş bize söylemedi ama sağa sola istediğini söylerek bizim duymamızı sağladı. Eşimle ben daha ismine karar vermeden duymuştuk istediğini ama ikimizde aynı karardaydık koymayacaktık onun adını. Aslında eşim istiyodu galiba ama ben hiç istemeyince söylemek bile istemedi. Neyse biz o zamanlar Yiğit olmasına karar verdik 3 3 buçuk aydır Yiğit diye konuşuyoruz aramızda herkeste duydu adının Yiğit olacağını. Şimdilerde ise eşim başladı bana söylenmeye Yiğitten vazgeçip babasının ismini koymak istiyomuş. Gerçekten çok istediğini hissettirdi benim kabul etmem için çok çabalıyor. Benim kabul etmeme sebebim birincisi madem bu kadar çok istiyodun başta neden başka bi isime karar verdin herkese söyledik herkes oğlumu Yiğit diye biliyor nasıl değiştirebiliriz. İkinciside değiştirmek gerçekten istemiyorum Yiğit ismine bayıldığım için değil babasının ismi İbrahim ve eşimin ismide İbrahim asıl mevzu bu. Ne kadar düşünsemde kabul etmek istesemde yapamıyorum bana çok garip saçma geliyo bu eşimin adı ibrahim oğlumun adı ibrahim çok abes değil mi yaa😒😒 Kayınpederimede kızıyorum ah be adam madem torunlarında kendi adını istiyodun neden oğluna kendi adını koydun başka isim mi yok tamam hadi koydun diyelim hiç beklentiye girme kaderine razı ol otur bi köşede 😠 Ne yapmalıyım sizce? Siz benim yerimde olsanız napardınız ?