Buglemcagla Uygulamaya göre 36 ultrasonda göre 37 haftalık hamileyim bebeğim 3000gram. Doğumu başlatacak yöntemleri denemeyi düşündüm ama bir yandan korktum. Denemeli miyim yoksa kendisi gelsin diye bekleyim mi?
ozgeustun Buglemcagla 36 gelirse problem olmayacak ama riski de olan dönem.. 38. Hafta tam kararı ama bilinmez... Doğumu başlatacak faktörler aslında pek etkili değil riske girmeden deneyebilirsiniz ufaktan
Gulfem07 Buglemcagla 38+5 tam 9 aylık ediyor ona göre hesaplarsak 5 ini sayma kasılma varsa daha erken de aliyor doktor biz 34 olduk kasılmam çok 37 yi görsem yeter diyoruz.Kasilma yoksa bilmem :)2 hafta kalıyor 2 haftada hemen doğmaz sanırım.
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Buglemcagla Kendiliğinden gelsin böyle durumlara girmeyin.Olursunuz 40 hafta gelmez ozaman düşünürsünüz.
Miramom Buglemcagla kesinlikle hiç birşeyin garantisi yoktur ben o hatayı bir kere yaptım ikizlerim olucaktı kiloları ultrasonda 3000 kilo civarlarında 36 haftalık tı alalım 36 da küveze girmeyecek dedi sağlıklılar vs dedi 10 gün küvezde kaldı ikiside kilolarıda 2800 biri 2680 biri doğdu yanıltıyor ultrason tabi benimkiler ikizdi o ayrı ama sezeryanda olsa bekleyin sonra üzülen ağlayan bzi oluyoruz keşke küvezde 10 gün geçirceklerine karnımda 10 gün geçirselerdi doktorun kurbanı oldum .
Buglemcagla Gulfem07 kasılma ve ağrılarım var ama saniyelik sürüyor doktor da herşey gayet güzel sadece azda olsa bir sanciya bakar dedi ama yine de cesaret edemedim. Birkaç kişi anne karnında 1 gün bile çok önemli diyo ❤🤗
Zeytur Buglemcagla bende sizin gibi 36.haftadayım ultrAsona göre de 37.hafta😊fakat benim bebeğimin duruşu maalesef ters😔doktor bu haftadan sonra dönmesi çok zor ,yeri azalmış ,normal Doğumu unut ,sezeryana hazırlıklı ol dedi😔
Buglemcagla Zeytur benim yengemin 39 haftalikken döndü canım 🤗 benim kizimda ters duruyordu 35te döndü ❤ için rahat olsun döner daha 💕
Zeytur Buglemcagla inşallah dediğiniz gibi olur ve döner🙏🏻Sezeryan tarihi verdi doktor ama bakalım 😔allah büyük