An itibariyle hissetmeden telefonu kullanıyorum sağ el kotu bendede tahlillerde iyi.. olabilirmiş böyle ödem dolayısıyla sinir sıkışması artık doğumu bekleyeceğiz kızlar.. 🤷♀️ ben ayrıca el bilek ateler aldim kullanilanilirmis ama onuda beceremedim sıkıntı basıyor takamıyorum ☺🤰💕 Allah kolaylıklar sağlasın hepimize sağlıkla inşallah 🙏🏼☺