Ben saygıda pelın hanıma gıttım asla tavsıye etmem kımseye agzından laf cıkmaz dumduz bı ınsan. Hıc konusmaz . Nursel hanım bır tık daha ılgılı dıyebılırım. Ben suan ersoya gdyrm yesım hanıma kıbar bı bayan . Ama tavsıye etcek kadar da ılgılı degıl. Varsa bu ıkı hastanede memnun kaldıgınz bırı tavısye alabılırım. Sayet odaya gırdıgımde nasl cıkarıldıgımı sasryrm. Soru soramaadan odadan bı bakmsjım cıkmıs oluyrm.