Nihal1991 prof.dr lar uygun görüyor. Hamileyken kemoterapi bile alınıyor önemli olan ilk 3 ay da yapılmaması. Hayatı önem taşıyan ve yapılmadığı takdirde hem anne hem bebeği zarara sokacak durumlarda ameliyat bile yapılabiliyor. Kar-zarar ve riskler göz önünde bulundurulup tüm önlemler alınarak yapiliyor işlemler. Mesela benim ameliyatimda hamileler için uygun olan anestezi türü kullanıldı, ameliyatımı üniversitenin öğretim üyesi yani hocası yaptı. Başlamadan önce beni sakinleştirdi bittikten sonra da bebeğin durumunu netleştirmek için kadın doğum doktoruma yönlendirmişti. Bu tarz durumlarda her önüne gelen doktora işlemi yaptıramazsınız zaten. Isinin ehli, tecrübeli olması gerekir.