Nihal1991 merhaba canim cumartesi gunu 36 haftalik oluyorz hayirlisiyla. Ne cok skntli ne de cok skntsz bir hamilelik gecirdm yasadklarm hep olabileceklerdi ama bn hep hamile degilmisim gibi hissediyorm diyenlere sowdum Bari yanimda soylemeyin demi 🙃 saka bir yana bebemin gelisimi onde 12 ocakta bekliyoruz ama bna o Kadar beklemez gibi geliyor geceleri sirt we kasikta adet sancsi hissediyorm sadce geceleri oldgu icin ciddiye alamiyorum tuwalet ihtiyaci icin hicbirsey yazmk dahi istemiyorum bn daha elimi yikarken geliyor bunu hem enfksyon hem bebegin basksi hemde bir hafta once ogrendgm gebelik sekeri tetikliyormus Hal Boyle olunca dusunun🤷 oglum geceleri daha aktif we simdiden geceleri uyumak yok sinyalleri weriyor 😇 neyse uzatmym Rabbim hepimize saglikla hayirla guzelliklerle sorunsz skntsz ewlatlarimizi kucagmza almayi nasip etsin insallah 🤲